RATIO | Structură şi mod de organizare

Dacă  nu ai găsit încă  răspunsul la întrebarea “De ce RATIO?”, atunci îţi vom oferi câteva motive în plus să ne alegi!

Asociaţia Studenţilor Contabili  RATIO îţi oferă, printre altele,  posibilitatea de a te dezvolta într-un mediu motivant şi plin de provocări, în funcţie de domeniul tău de interes. Aceasta este structurată pe 3 departamente, fiecare având un scop precis şi un rol vital, fără de care nu ne-am putea desfăşura activitatea în condiţii de eficienţă maximă.  Mai jos ţi-am pregătit o scurtă prezentarea a departamentelor, astfel încât să îl poţi alege pe cel mai potrivit pentru tine.

Departament Financiar-Contabil

Dacă eşti atent la detalii, organizat și iubești să lucrezi cu cifrele, atunci cu siguranţă vei fi noul membru al departamentului Financiar-Contabil. Acest departament are ca scop redarea imaginii fidele a perfomanţei financiare rezultată în urma activităţii desfăşurate de asociaţie şi,în acelaşi timp, menţinerea transparenţei privind utilizarea resurselor financiare şi materiale.

Îndeplinirea acestui scop se relizează prin intermediul celor două divizii care compun acest departament.  Divizia financiară se ocupă de realizarea bugetelor pentru proiecte și alocarea eficientă a resursele organizației ,iar  prin intermediul diviziei juridice se urmăreşte crearea şi implementarea de regulamente, stabilirea procedurilor, realizarea contractelor, precum şi  respectarea şi aplicarea normelor legislative aflate în vigoare.

Departament Dezvoltare

Oamenii sunt cea mai importantă resursă a unei organizaţii. Dacă îţi place să lucrez cu şi pentru oameni, atunci locul tău este alături de membri departamentului Dezvoltare. Departamentul Dezvoltare urmăreşte crearea şi consolidarea unor strânse relaţii de colaborare şi prietenie între toţi membri asociaţiei, precum şi motivarea acestora şi crearea unui mediu de lucru plăcut.

Membri diviziei de HR sunt primii cu care vei interacţiona în cadrul interviurilor la care vei participa. Aceştia se ocupă de recrutarea, selecţia, integrarea , instruirea  şi evaluarea permanent a membrilor organizaţiei, astfel încât  să  asigure evoluţia şi motivarea permanentă a acestora.Dacă însă ai idei inovative şi îţi place să le pui în aplicare  poţi opta pentru divizia de scriere de proiecte. Aceasta are ca scop realizarea proiectelor, depunerea anexelor aferente desfăşurării acestora şi obţinerea finanţării pentru implementarea lor.

Departament Marketing

Creativitatea, ingeniozitatea şi spiritual artistic te definesc? Atunci locul tău este în departamentul   Marketing! Funcţiile departamenului sunt reprezentate de promovarea activităţii, realizarea de materiale promoţionale şi menţinerea legăturii cu publicul extern. Departamentul este structurat în două divizii, Media şi PR , fiecare având un rol esenţial în realizarea activităţii specifice departamentului.

Divizia Media este cea care se ocupă de realizarea şi editarea afişelor, a mapelor şi a altor materiale  promoţionale, în timp ce responsabilitatea redactării articolelor, a mesajelor de promovarea şi a comunicatelor de presă revine diviziei PR. Indiferent de divizia din care alegi să faci parte noi îţi punem la dispoziţie o serie de training-uri şi workshop-uri prin care să dobândeşti câteva cunoştinţe esenţiale privind  utilizarea  diferitelor aplicaţii de editare,  administrarea paginilor web şi redactarea unor articole atractive şi originale, astfel încât să poţi trasnforma orice idee a ta într-o formă de promovare.

Tu din ce departament vrei să faci parte? Alege-l pe cel potrivit pentru tine şi vino să lucrăm împreună.

Aplică până pe data de 16 martie